Počasí Dnes °C
Úvodní stránka > Veřejné zakázky > Informace o plánovaném zahájení výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu „Kancelářské potřeby I/2017“

Informace o plánovaném zahájení výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu „Kancelářské potřeby I/2017“

20. 12. 2016

Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Předpokládaná hodnota této zakázky je 348 Kč bez DPH, hodnocena bude nejnižší nabídková cena prostřednictvím elektronické aukce.

V případě zájmu zúčastnit se této zakázky - elektronické aukce zašlete své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, email, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby I/2017) na email: hana.mazankova@kraj-lbc.cz a to nejdéle do 2. 1. 2017 do 12:00 hodin.

V případě dotazů se obracejte na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, email.: hana.mazankova@kraj-lbc.cz

Bc. Trosbergová Eva
eva.trosbergova@kraj-lbc.cz
485226967 /

rss
Aktuálně z Facebooku
Aktuálně z Twitteru
Youtube Více videí
Soundcloud Více zvuků
Nejbližší akce Více akcí
Anketa
Kde budete trávit letošní letní prázdniny?
Jiná možnost. - 372 (22%)
Zůstaneme doma, nikam se nechystáme. - 357 (21%)
Budeme poznávat Českou republiku. - 325 (19%)
Chceme si užít aktivní dovolenou v cizině. - 327 (19%)
Chystáme se na relaxační pobyt k moři. - 349 (20%)

Zdá se, že nemáte povoleny cookies. Nemůžete hlasovat :(

Zpracovávám...