Pozvánka na seminář pro dodavatele k zapojení do dynamického nákupního systému – DNS
- 09. 03. 2017 09:58
Zadavatel, Liberecký kraj, informuje potenciální dodavatele o novém způsobu zadávání veřejných zakázek na zajištění služeb koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci – BOZP, zajištění služeb technického dozoru investora – TDI a na zpracování projektové dokumentace.
Zadávání veřejných zakázek bude nově probíhat v rámci dynamického nákupního systému, kde veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude probíhat výhradě elektronickou formou a bude možné zapojení nových dodavatelů během celého trvání DNS.
Z důvodu přiblížení procesu vyhlašování a zadávání veřejných zakázek Vás zveme na praktický seminář, kde budou zástupci společností, které vykonávají výše zmiňované předměty veřejných zakázek, seznámeni s fungováním modulu profilu zadavatele pro zajištění dynamického nákupního systému a přípravou dokumentů pro zapojení do DNS.
datum | den | čas | místo konání |
15. března 2017 | středa | 13:00 – 14:30 | zastupitelský sál č. 326 – 3. patro |
Lektor: Ing. Pavel A. Eger, odborník na elektronické zadávání veřejných zakázek ve společnosti Tender systems s.r.o.
Místo konání: Krajský úřad Libereckého kraje, U Jezu 642/2a, Liberec.
Prezence: probíhá od 12:30 hodin
Program semináře:
Obsahem školení bude praktická ukázka úkonů pro podání žádosti o účast (nutný úkon pro zapojení do DNS) a nabídky v rámci dynamického nákupního systému. Součástí školení bude i představení související legislativy včetně nových požadavků na elektronizaci veřejných zakázek v důsledku platnosti nového zákona o zadávání veřejných zakázek od října 2016.
Potvrzení účasti prosím zašlete emailem na vladimira.zitkova01@kraj-lbc.cz, tel. 485 226 616. Z důvodu omezeného počtu možných uživatelů systému prosíme o přihlášení max. 1 osoby z každé společnosti.
V případě naplnění kapacity školení budete informováni.