Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Dotazy z oblasti IT

Mgr. Lenka Fričová

vedoucí oddělení matrik a státního občanství

  • 06. 12. 2018 00:00

Sdílet článek

Předmět žádosti: Žadatel žádal o poskytnutí následujících informací:

  1. Kolik tiskáren a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
  2. Kolik kopírovacích strojů a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
  3. Kolik multifunkčních strojů a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
  4. Typové označení těchto strojů, jejich jednotková cena bez DPH a počet kusů seřazených dle typu a roku.
  5. Jakým způsobem došlo k pořízení těchto jednotlivých strojů dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
  6. Kdo tyto jednotlivé zakázky vypisoval, tj. odbory a osoby zodpovědné za vypsání a zadání jednotlivých zakázek.
  7. Jakým způsobem a za jakou cenu se nakupuje spotřební materiál do těchto strojů s informací o názvu, typovém označení spotřebního materiálu a rozepsáním po jednotlivých typech strojů.
  8. Jakým způsobem a za jakou cenu se nakupují náhradní díly do těchto strojů s informací o názvu, typovém označení náhradního dílu s rozepsáním po jednotlivých typech strojů.
  9. Jakým způsobem došlo k pořízení spotřebního materiálu dle typu zařízení a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
  10.  Jakým způsobem došlo k pořízení náhradních dílů dle typu zařízení a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
  11. Jakým způsobem a za jakou cenu dle typu zařízení došlo k zajištění servisu těchto zařízení dle typu a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.

Odpověď:

Ad 1.) Viz tabulka č. 1

Ad 2.) Liberecký kraj nepořizuje samostatně žádné kopírovací stroje, pořizuje multifunkční zařízení.

Ad 3.) Viz tabulka č. 1

Ad 4.) Viz tabulka č. 1

Ad 5.) Viz tabulka č. 2

Ad 6.) Viz tabulka č. 2

Ad 7.) Viz tabulka č. 3

Ad 8.) Náklady na náhradní díly jsou evidovány pouze v celkové sumě na jednotlivé stroje. Celkové náklady na jednotlivé stroje viz tabulka č. 4

Ad 9.) Veškerý nákup spotřebního materiálu je pořizován e. aukcí, a to v souladu se směrnicí RK a zákonem o veřejných zakázkách. Pouze v roce 2017 byl mimo el. aukci nakoupen set tonerů pro OKI MC573DN MFP v ceně 21 157 Kč vč. DPH. Viz tabulka č. 3.

Ad 10.) Náhradní díly jsou pořizovány v souladu se směrnicí RK a zákonem o veřejných zakázkách viz tabulka č. 4.

Ad 11.) Servis zařízení je kryt u vybraných zařízení materiálově servisní smlouvou, v ostatních případech je pokryt zárukou nebo je prováděn odborem informatiky. V nevyhnutelných případech je objednáván servis u externího dodavatele v souladu se směrnicí RK. Viz tabulka č. 4.

  • Tabulky 1 - 4 (.pdf)
    1 MB
    06. 12. 2018 10:22

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky