Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace - náměstkyně Bc. Zuzana Kocumová - knihy jízd, smlouvy, pracovní náplň asistenta

Mgr. Kubíčková Michaela

  • 22. 08. 2013 09:09

Sdílet článek

Předmět žádosti:

1) Kniha jízd statutární náměstkyně Bc. Zuzany Kocumové, a to ode dne jejího zvolení do funkce do 30. 6. 2103, včetně informací z GPS systému, kterým jsou krajské služební vozy vybaveny. Knihu jízd prosím v elektronické podobě, optimálně v tabulce (například Excel).

2) Smlouvy, které od počátku svého funkčního období měla či má statutární náměstkyně Bc. Zuzana Kocumová s Krajským úřadem, respektive s Libereckým krajem podepsány ve věci využívání služebního vozu.

3) Přehled plateb Bc. Zuzany Kocumové za využívání služebního vozu a to od jejího zvolení do funkce do 30.6.2013.

4) Informace o výběrovém řízení na pozici asistenta statutární náměstkyně Bc. Zuzany Kocumové. Zadání VŘ, informace o jeho průběhu a výsledku.

5) Informaci, na základě čeho byl do funkce asistenta Bc. Zuzany Kocumové uveden pan Marek Řehořek, informace o jeho platovém zařazení, o jeho pracovní náplni.

6) Informaci o zpracovateli koncepce zdravotní péče v Libereckém kraji – s odkazem na dřívější prohlášení náměstkyně Bc. Kocumové žádám o sdělení informace kdo bude koncepci zpracovávat, na základě čeho byl vybrán, kolik koncepce bude stát a kdy bude hotová.

Odpověď:

K dotazu číslo 1)

Knihy jízd statutární náměstkyně Bc. Zuzany Kocumové za měsíce 12/2012 až 6/2013 jsou přiloženy k této odpovědi. Jedná se o výstupy z elektronické knihy jízd, kde jsou jednotlivé jízdy zaznamenávány prostřednictvím mobilního zařízení pro sledování vozidel (tzv. GPS systému), kterým jsou krajské služební vozy vybaveny. V období od 10. 12. 2012 byla uzavřena s Bc. Zuzanou Kocumovou dohoda o užívání služebního automobilu pro pracovní i soukromé účely. Za dobu platnosti výše uvedené dohody nevyužila Bc. Zuzana Kocumová možnost použít auto i k soukromým účelům. Bc. Zuzana Kocumová tuto dohodu vypověděla dne 18. 12. 2012 a auto předala k 31. 12. 2012 zpět do autoprovozu.

Příloha: Knihy jízd za období 12/2012 až 6/2013

K dotazu číslo 2)

Dohoda o užívání služebního automobilu č. OLP/3751/2012 pro pracovní i soukromé účely ze dne 10. 12. 2012 je přiložena v příloze. Tato dohoda byla platná pouze do 31. 12. 2012, neboť ji Bc. Zuzana Kocumová dne 18. 12. 2012 vypověděla. Žádná jiná smlouva či dohoda ve věci využívání služebního vozu nebyla Libereckým krajem s Bc. Zuzanou Kocumovou uzavřena. Při svých služebních cestách využívá Bc. Zuzana Kocumová služební vozy Libereckého kraje v režimu organizační směrnice ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje č. OS-15/04/09, kterou se stanovují pravidla autoprovozu krajského úřadu. 

Příloha: Dohoda o užívání služebního automobilu (bez osobních údajů)

K dotazu číslo 3)

V prosinci 2012 bylo k odměně Bc. Z. Kocumové připočteno 1% z pořizovací ceny automobilu, tj. 6.077,- Kč. Tato částka byla zdaněna a bylo z ní sraženo a odvedeno zdravotní a sociální pojištění. Odvody z této částky činily celkem 1.899,- Kč. Soukromé kilometry nebyly Bc. Zuzaně Kocumové vyúčtovány, neboť vozidlo nepoužila pro soukromé účely (viz přiložená kniha jízd s vyznačením a služebních a soukromých jízd).

K dotazu číslo 4)

Výběrové řízení na místo asistenta/asistentky člena rady kraje resortu zdravotnictví -  statutární náměstkyně Bc. Zuzany Kocumové bylo vyhlášeno v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Výběrové řízení bylo oznámeno na úřední desce krajského úřadu a webových stránkách krajského úřadu v době od 26. dubna 2013 do 14. května 2013. Součástí tohoto oznámení byly také požadavky na kvalifikační předpoklady a dokumenty, které musí uchazeč předložit. Pro každé výběrové řízení je vždy ředitelem krajského úřadu jmenována výběrová komise, která slouží jako poradní orgán ředitele. Výběrové komise jsou při každém výběrovém řízení obměňovány. Jejich členem je obvykle zaměstnanec sekretariátu pana ředitele, zaměstnanec personálního oddělení, dále vedoucí zaměstnanec a někdy i další zaměstnanec z odboru, na který je zaměstnanec vybírán, příp. i odborníci z jiných odborů. V případě výběru asistentů/asistentek nebo sekretářů/sekretářek členů rady kraje bývá členem výběrové komise i dotčený člen rady kraje, pokud si to přeje. Výběrová komise se vždy seznámí s přihláškami všech uchazečů, posoudí úplnost přihlášek a splnění zákonných kvalifikačních předpokladů a je-li to nutné k posouzení, zda uchazeči splňují požadavky stanovené v oznámení, pozve uchazeče k jednání.  Poté komise pořídí o posouzení uchazečů písemnou zprávu, jejíž součástí je i seznam a pořadí uchazečů, kteří splnili kvalifikační předpoklady a předložili úplné přihlášky, včetně zákonem požadovaných dokladů. Zprávu podepisují všichni přítomní členové výběrové komise a předseda komise ji předá řediteli krajského úřadu. Pracovní smlouva může být uzavřena jen s uchazečem uvedeným v tomto seznamu. Obvykle ředitel krajského úřadu uzavírá pracovní smlouvu s uchazečem, který je uveden v seznamu jako první v pořadí, neboť podle posouzení výběrové komise nejlépe splňuje veškeré požadavky na dané pracovní místo.

V případě výběrového řízení na pracovní místo asistenta/asistentky člena rady kraje odboru zdravotnictví se přihlásilo celkem 6 uchazečů. Výběrová komise po posouzení přihlášek pozvala k ústnímu pohovoru 5 uchazečů, neboť šestý uchazeč mezitím od výběrového řízení odstoupil. Ještě před pohovorem odstoupil další z pozvaných uchazečů, takže komise nakonec jednala pouze se 4 uchazeči. Toto výběrové řízení bylo dvoukolové, protože v termínu, kdy byly uskutečněny osobní pohovory s uchazeči, byl jeden z uchazečů v zahraničí a z tohoto důvodu s ním byl sjednán náhradní termín. Po absolvování ústních pohovorů byla řediteli dne 21. června 2013 předložena předsedou výběrové komise zpráva se seznamem a pořadím všech uchazečů ve výběrovém řízení.

Příloha: Oznámení o výběrovém řízení

K dotazu číslo 5)

O uzavření pracovního poměru s uchazečem Bc. Markem Řehořkem, DiS., který byl v seznamu výběrové komise uveden jako nejvhodnější uchazeč v pořadí, rozhodl v době nepřítomnosti ředitele krajského úřadu jeho zástupce. Pracovní smlouva byla podepsána dne 25. 6. 2013. Pracovní poměr vznikl v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb. zákoník práce a se zákonem č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků. Pracovní smlouva byla uzavřena na dobu určitou (cca 6 -11 měsíců), neboť se jedná o zástup v době čerpání neplaceného volna z důvodu péče o dítě stávající zaměstnankyně. Se zaměstnancem byla sjednána tříměsíční zkušební doba. Pracovní místo, na které byl Bc. Marek Řehořek, DiS. přijmut, je zařazeno podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách, do 10. platové třídy Zaměstnanec je zařazen v platovém stupni, který odpovídá počtu let započitatelné praxe zaměstnance. Rozpětí platových tarifů v 10. platové třídě činí od 15.420,- Kč u zaměstnance bez započitatelné praxe až po 23.200,- Kč u zaměstnance s více než 32 lety započitatelné praxe. Osobní příplatek nebyl zaměstnanci přiznán, neboť jej ředitel krajského úřadu obvykle přiznává až po zhodnocení práce nového zaměstnance po skončení zkušební doby. Pracovní náplň tohoto pracovního místa je uvedena v příloze. 

Příloha: Pracovní náplň asistenta/asistentky člena rady kraje

K dotazu číslo 6)

V současné době není vybrán žádný zpracovatel Koncepce zdravotní péče v Libereckém kraji. Po zvážení všech možností a cenové náročnosti bude koncepce vytvořena odborem zdravotnictví ve spolupráci s odborníky a hlavními poskytovateli zdravotní péče v Libereckém kraji.

Přílohy ke stažení ZDE.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky