Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace vztahující se k Odboru dopravy

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 09. 09. 2020 15:58

Sdílet článek

Žadatel požadoval tyto inforamce, na které KÚ LK odpověděl následovně:

Podání č. 1 ze dne 25. 8. 62731/2020 (ze dne 26. 8. 2020 KULK 63266/2020)

„S ohledem na to, že jsem dnes ve 14 hod. na odboru dopravy nikoho nezastihl, prosíme o poskytnutí informace v tomto rozsahu: docházka pracovníků odboru dopravy od oznámení o kontrole ve věci FO Svatomír Moc, PO MSLOGISTICS s.r.o. Informaci poskytněte na libovolném nosiči, ve lhůtách stanovených zákonem č. 106/1999 Sb.

Odpověď:

Krajský úřad Libereckého kraje má na svých webových stránkách (https://www.kraj-lbc.cz/kontakty) uvedené úřední hodiny pro styk s veřejností. Úřední hodiny lze chápat jako vyhrazenou pracovní dobu úředních osob, kterou věnují jednání s veřejností. Mimo tyto úřední hodiny je samozřejmě možné vyřizovat potřebné záležitosti se zaměstnanci úřadu a to nejlépe po předchozí domluvě na termínu schůzky s konkrétním pracovníkem. Mimo úřední hodiny mohou být zaměstnanci krajského úřadu v rámci své agendy vysíláni na služební cesty, vykonávají dozorovou a kontrolní činnost, popřípadě se mohou účastnit různých jednání, ať už v budově krajského úřadu či mimo tuto budovu. Někteří zaměstnanci (především vedoucí pracovníci) jsou v rámci projednávání jimi připravovaných materiálů také povinni se účastnit  jednání ve Výborech zastupitelstva, v Radě a Zastupitelstvu Libereckého kraje. Termín těchto jednání je zveřejněn také na webových stránkách kraje. V případě, že se občan dostaví vyřídit své záležitosti na krajský úřad mimo tyto úřadem stanovené a veřejnosti známé časy, vystavuje se riziku, že požadovanou osobu nemusí zastihnout.

Požadovaná docházka pracovníků odboru dopravy byla přiložena jako příloha č. 1 tohoto dopisu a to za období od dubna 2019 do srpna 2020.

Podání č. 2 ze dne 27. 8. 2020 (KULK  63268/2020, KULK  63707/2020)

Žádáme o poskytnutí interních předpisů krajského úřadu upravujících pracovní dobu.“

Odpověď:

Pracovní doba zaměstnanců Krajského úřadu Libereckého kraje je upravena v Pracovním řádu Krajského úřadu Libereckého kraje, který byl zasílán přílohou č. 2.

Podání č. 3 ze dne 27. 8. 2020 (KULK 63663/2020, KULK 63708/2020)

„Žádá se poskytnutí interní metodické pokyny v gesci krajského úřadu vztahující  se k ukládání subjektivních povinností výzvou.

  • Informace poskytněte na libovolném nosiči
  • Nežádá se poskytnout informace veřejně známé, dostupné nebo zjistitelné

Odpověď:

Postup pro podávání a vyřizování stížností je upraven Směrnicí Rady Libereckého kraje č. 1/2017 - Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností, která je zveřejněna na webových stránkách kraje, (https://pravni-odbor.kraj-lbc.cz/getFile/id:538017/lastUpdateDate:2018-03-28+14:36:59/image.jpg). Tento dokument Vám zasíláme přílohou č. 3. KÚLK nemá jiný interní dokument, který by řešil ukládání povinností výzvou. V dané věci se řídí § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád.

Podání č. 4 ze dne 28. 8. 2020 (KULK 63857/2020, KULK 63861/2020)

  • Žádá se o sdělení, kdy krajský úřad ve věci zahájil kontrolu obou subjektů (Svatomír Moc, MSLOGISTICS s.r.o.) a jaké kontrolní úkony do dnešního dne realizoval.
  • Žádá se o sdělení, zda praxe použitá ve věci obou subjektů (odmítat kontrolní úkony a namísto toho udělovat pokuty) je praktikována běžně v praxi kontrolní činnosti krajského úřadu nebo zda je uplatňována pouze při činnosti odboru dopravy.
  • Žádá se o sdělení, zda vedoucí odboru dopravy bude postupovat dle návrhů obsažených v předchozích podáních nebo zda má podatel věc řešit v součinnosti s jinými orgány.

Odpověď:

Kontrola byla zahájena v souladu s ust. § 5 odst. 2 písm. b) zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, doručením oznámení o zahájení kontroly kontrolované osobě. Do 28. 8. 2020 byly realizovány tyto kontrolní úkony: doručení oznámení o zahájení kontroly a záznamy z místa kontroly. Krajský úřad Libereckého kraje, odbor dopravy, neodmítá kontrolní úkony – kontrolní úkony jsou prováděny vždy podle skutečností v daném případě. Návrhy učiněné v odvolání proti rozhodnutí Krajského úřadu Libereckého kraje budou řešeny v rámci odvolacího řízení.

Podání č. 5 ze dne 31. 8. 2020 (KULK 64107/2020, KULK 64349/2020)

„Jelikož nebylo možno nahlédnout do spisu na pracovišti správního orgánu, žádá se poskytnout všechny listiny správního spisu do datové schránky podatele, postupem a ve lhůtách stanovených zákonem č. 106/1999 Sb.“  

Odpověď:

Krajským úřadem Libereckého kraje, odborem dopravy bylo pod č. j.: OD 391/20/67.1/20085/Li vedeno odvolací řízení ve věci přestupku společnosti Goodwill invest s.r.o., IČ: 01569546, U dubu 691/48, 147 00 Praha 4. V dané věci bylo dne 29. 7. 2020, pod č. j.: 391/20-4/67.1/20085/LI vydáno rozhodnutí, kterým bylo potvrzeno rozhodnutí správního orgánu I. stupně (Magistrátu města Liberec, odboru dopravy) a toto nabylo právní moci dne 31. 7. 2020, kdy bylo doručeno do datové schránky uvedené společnosti. Dne 25. 8. 2020 byl kompletní spisový materiál zaslán zpět správnímu orgánu I. stupně a tomu byl doručen dne 26. 8. 2020. Nelze tedy vyhovět žádosti o poskytnutí všech listin do správního spisu, neboť spis již Krajský úřad Libereckého kraje, odbor dopravy nemá k dispozici.

Podání č. 6 ze dne 1. 9. 2020 (KULK 64353/2020)

„Žádá se poskytnout podklady, ze kterých Ing. Lipský čerpal své informace o době a průběhu návštěv pracovníka podatele na odboru dopravy krajského úřadu (úřední záznamy, jiné dokumenty). Podklady se žádá poskytnout postupem dle zákona č. 106/1999 Sb.“

Odpověď:

Informaci o návštěvě podatele na Krajském úřadu Libereckého kraje, odboru dopravy byly získány  dne 31. 8. 2020 ústně od pracovníků odboru dopravy.

Podání č. 7 ze dne 1. 9. 2020 (KULK/64354/2020, KULK 64667/2020)

Žádá se o informace:

  1. „Zda advokát najatý vedoucím odboru dopravy obdržel palmáre z prostředků krajského úřadu; v jaké výši, zda byl advokát najat v rámci řádné soutěže nebo jednostranným rozhodnutím vedoucího dopravy; údaje o advokátovi (jméno, příjmení, sídlo, číslo ČAK).
  2. Pokud byl advokát najat ze soukromých prostředků vedoucího odboru dopravy, a není ve smluvním vztahu s krajským úřadem, žádá se poskytnout informaci o obsahu podkladů, které byly advokátu krajským úřadem předány.

Informace poskytněte nejpozději ve lhůtě dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď:

Na Vámi specifikovaný účel nebyly z rozpočtu Krajského úřadu Libereckého kraje vynaloženy žádné finanční prostředky.

 

  • Priloha 2 Pracovni rad platny od 1 1 2019 (.pdf)
    237 kB
    09. 09. 2020 16:27
  • Priloha 3 Pravidla pro prijimani a vyrizovani petic a stiznosti (.pdf)
    135 kB
    09. 09. 2020 16:27

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky