Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Podnikatelský inkubátor, příkaz ÚOHS

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 29. 05. 2020 09:40

Sdílet článek

Předmět žádosti: žadatel požadoval násldující informace:

  1. Rámcovou smlouvu na nákup sedmnácti nových autobusů pro ČSAD Liberec a v souvislosti s tím o kopie veškerých materiálů, které s tímto nákupem projednávala Rada Libereckého kraje.
  1. Materiály, které provázely výběrové řízení, které k této věci proběhlo. Zejména: seznam oslovených firem, znění poptávky, nabídky jednotlivých prodejců či výrobců a složení hodnotící komise. Pokud k tomuto nákupu výběrové řízení neproběhlo, prosíme Vás o zodpovězení dotazu, na základě čeho byl tento nákup realizován, dále pak Vás žádáme o kopii objednávky a zmíněné smlouvy,

3. Kopii příslušného rozhodnutí Úřadu na ochranu hospodářské soutěže ve věci aktuální pokuty ve výši 7 milionů korun pro Liberecký kraj za výběr autobusového dopravce na Českolipsku.

4. Informace ohledně výstavby tzv. podnikatelského inkubátoru. Rádi bychom od Libereckého kraje získali tyto informace:

-  náklady na koupi budovy

- kopii smlouvy

- náklady na zpracování projektové dokumentace

 - získané dotace na projekt mimo rozpočet kraje

- náklady na stavbu k dnešnímu dni + rozpočet aktuální,

- náklady na vybavení aktuální stav  +  aktuální rozpočet

Dále bychom Vás rádi požádali o kopie materiálů do Rady Libereckého kraje , které se vztahují k tomuto projektu za roky 2018 – 2020.

Odpověď: KÚ LK k výše zmíněnému poskytyl tyto informace:

  1. Žádost o informace byla v tomto bodě dopisem ze dne 21.5.2020 (č.j. KULK 37593/2020) částečně odložena.
  2. Žádost o informace byla v tomto bodě dopisem ze dne 21.5.2020 (č.j. KULK 37593/2020) částečně odložena.
  3. Přílohou č. 1 byl zasílán příkaz Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže ze dne 27.4.2020, č.j. ÚOHS-12434/2020/522/JMr.
  4.  a) náklady na koupi budovy

Budova „D“ včetně pozemku byla pořízena v rámci koupě celku nemovitých věcí na základě kupní smlouvy OLP/1508/2014 ze dne 1. 9. 2014 (příloha č. 2) za celkovou kupní cenu ve výši 120.000.000 Kč (tržní cena stanovena na základě znaleckého posudku č. 543-31/2014 ze dne 15. 5. 2014). Předpokládané náklady na koupi níže uvedených nemovitostí byly vypočítány poměrově dle plošné výměry budovy „D“ (dle projektu) z důvodu, že budova č.p. 525 je rozdělena na „E“ (Evropský dům) a „D“ (podnikatelský inkubátor):

  • budova č.p. 525, jiná stavba, v k.ú. Liberec,
  • p.p.č. 4008/1 o výměře 3829 m2 v k.ú. Liberec, na kterém se nachází budova č.p. 525, v k.ú. Liberec.
  1. Nemovitost

    Pořizovací cena (celek)

    Budova „D“ (2.388 m2)

    budova č.p. 525

    104.042.559 Kč

    64.887.341,58 Kč

    p.p.č. 4008/1

    6.839.259 Kč

    4.265.382,73 Kč

    Celkem                                                                                             69.152.724,30 Kč

     

4 b) kopie smlouvy

 Kopie kupní smlouvy OLP/1508/2014 je přiložena jako příloha č. 2. V souladu s ust. § 8a zákona o svobodném přístupu k informacím v ní byly anonymizovány chráněné osobní údaje.

4 c) náklady na zpracování projektové dokumentace

Ke dni 18. 05. 2020 cena za projektovou dokumentaci včetně koordinace u realizace stavby 8.334.150 Kč bez DPH; 10.060.121,50 Kč včetně DPH (příloha č. 3).

4 d) získané dotace na projekt mimo rozpočet kraje

Dle Rozhodnutí o poskytnutí dotace v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK) byla Libereckému kraji přislíbena dotace ve výši 54.362.376,31 Kč (což je maximální výše dotace). Výše dotace může však být nižší – bude přepočítáno dle žádosti o platbu a administrace projektovým manažerem po ukončení realizace projektu a předložení veškerých faktur týkajících se realizace projektu (příloha č. 4).

4 e) náklady na stavbu k dnešnímu dni + rozpočet aktuální

Aktuální cena ke dni 18. 5. 2020 (včetně dodatku č. 7, který byl projednán v radě kraje dne 19. 5. 2020) je 294.006.979,16 Kč bez DPH, tj. 355.748.444,78 Kč včetně DPH. Rozpočet je součástí Smlouvy o provedení stavby č. OLP/1913/2018 včetně jeho šesti dodatků (příloha č. 5). V souladu s ust. § 8a zákona o svobodném přístupu k informacím v nich byly anonymizovány chráněné osobní údaje. Dodatek č. 7 není v tuto chvíli podepsán a zveřejněn v Registru smluv.

4 f) náklady na vybavení aktuální stav + aktuální rozpočet

Pořízení nábytku a interiérového vybavení bylo provedeno na základě kupní smlouvy č. OLP/3910/2019 (příloha č. 7). Vítězný uchazeč – sdružení RUST Design s.r.o. a First Bavarien Invest s.r.o. Cena 9.233.219 Kč včetně DPH. Dále nyní probíhá veřejná zakázka malého rozsahu na zvukotěsné telefonní budky, které jsou součástí interiérového vybavení Podnikatelského inkubátoru s předpokládanou hodnotou 1.524.861 Kč bez DPH.

4 g) Dále bychom Vás rádi požádali o kopie materiálů do Rady Libereckého kraje, které se vztahují k tomuto projektu za roky 2018 – 2020.

Přílohou č. 6 Vám zasíláme materiály, které byly projednávané Radou Libereckého kraje, pro přehlednost je zde uveden souhrn jednotlivých usnesení vztahující se k projednávané věci. V souladu s ust. § 8a zákona o svobodném přístupu k informacím byly v některých materiálech anonymizovány chráněné osobní údaje.

 

Název VZ

zahájení zadávacíh řízení

rozhodnutí o výběru dodavatele

dodatek

č. 1

dodatek

č. 2

dodatek

č. 3

dodatek

č. 4

dodatek

č. 5

dodatek

č. 6

dodatek

č. 7

Rekonstrukce budovy „D“

523/18/RK 20.03.2018

1723/18/RK 04.09.2018

80/19/RK 08.01.2019

542/19/RK 12.03.2019

1151/19/RK 04.06.2019

1566/19/mRK 19.08.2019

2335/19/mRK 16.12.2019

523/20/mRK 17.03.2020

874/20/RK 19.05.2020

TDI - Rekonstrukce budovy „D“

524/18/RK 20.03.2018

1817/18/RK 18.09.2018

 

 

 

 

 

 

 

BOZP - Rekonstrukce budovy „D“

525/18/RK 20.03.2018

1816/18/RK 18.09.2018

 

 

 

 

 

 

 

Supervize - Rekonstrukce budovy „D“

---

(přímé zadání)

1892/18/RK 09.10.2018

669/20/RK

07.04.2020

 

 

 

 

 

 

Zajištění koordinace projekčních činností v rámci realizace stavby „Rekonstrukce budovy „D“

966/19/RK 14.05.2019

1013/19/RK 21.05.2019

664/20/RK

07.04.2020

 

 

 

 

 

 

Podnikatelský inkubátor - nábytek a interiérové vybavení

1890/19/RK 15.10.2019

120/20/RK 14.01.2020

 

 

 

 

 

 

 

Podnikatelský inkubátor - zvukotěsné telefonní budky

880/20/RK 19.05.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

Navýšení závazku spolufinanco-vání

2341/19/mRK 550/19/ZK

17.12.2019

 

 

 

 

 

 

 

 

  • priloha c7 kupni smlouva interiery (.pdf)
    6 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 usn 1890 19 RK (.pdf)
    444 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 usn 120 20 RK (.pdf)
    928 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 navyseni zavazku usn 2314 19 mRK (.pdf)
    850 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 navyseni zavazku usn 550 19 ZK (.pdf)
    761 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 BOZP usn 1816 18 RK (.pdf)
    1 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 BOZP usn 525 18 RK (.pdf)
    619 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 Dodatek 4 OLP 1913 20181 (.pdf)
    12 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 Dodatek 3 OLP 1913 2018 (.pdf)
    2 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 Dodatek 5 OLP 1913 2018 (.pdf)
    6 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 Dodatek 1 OLP 1913 2018 (.pdf)
    2 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 14 Smlouva OLP 1913 2018 (.pdf)
    2 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c5 Dodatek 2 OLP 1913 2018 (.pdf)
    7 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c4 Rozhodnuti k poskytnuti dotace PI ORREP (.pdf)
    907 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c3 Projektova dokumentace budova D (.docx)
    13 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c1 UOHS prikaz pokuta (.pdf)
    420 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 telefonni budky usn 880 20 RK (.pdf)
    425 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 523 18 RK (.pdf)
    367 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 usn 1013 19 RK (.pdf)
    621 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 usn 966 19 RK (.pdf)
    653 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 usn 664 20 RK (.pdf)
    728 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 TDI budova D usn 1817 18 RK (.pdf)
    1 MB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 TDI budova D usn 524 18 RK (.pdf)
    656 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 suprvize D usn 1892 189 RK (.pdf)
    392 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 supervize D usn 669 20 RK (.pdf)
    489 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 2335 19 mRK (.pdf)
    905 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 1723 18 RK (.pdf)
    844 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 1566 19 mRK (.pdf)
    794 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 1151 19 RK (.pdf)
    754 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 874 20 RK (.pdf)
    957 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 542 19 RK (.pdf)
    435 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 523 20 mRK (.pdf)
    532 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • Priloha 6 budova D usn 80 19 RK (.pdf)
    385 kB
    29. 05. 2020 09:56
  • priloha c2 Kupni smlouva (.pdf)
    3 MB
    29. 05. 2020 09:56

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky