Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Seznam řízení podle zákona o regulaci reklamy vedených pro skutek spočívající v protiprávním jednání na sociálních sítích za roky 2014 - 2019

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 16. 08. 2019 00:00

Sdílet článek

Předmět žádosti:

Žadatel podal žádost o ifnormaci týkající se:

  • poskytnutí seznamu řízení podle zákona o regulaci reklamy vedených pro skutek spočívající v protiprávním jednání na sociálních sítích za roky 2014 až 2019 (do dne doručení žádosti) v rozsahu uvedení čísel jednacích a způsobu rozhodnutí ve věci, bylo-li již rozhodnuto,
  • poskytnutí výběru z výše uvedených řízení, která byla zahájena na základě podnětu,
  • poskytnutí výběru z těch výše uvedených řízení, která byla vedena pro skutek spočívající v neoznačení reklamy.

Odpověď:

KÚLK žadateli sdělil, že ve stanoveném období neobdržel žádný podnět k zahájení řízení ani neprováděl žádné šetření z vlastní činnosti pro podezření na reklamu neoznačenou nebo skrytou nebo založenou na podprahovém vnímání, umístěnou na sociálních sítích.

Krajský úřad Libereckého kraje, správní odbor jako krajský živnostenský úřad a orgán dozoru podle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, nevydal ve stanoveném období žádné rozhodnutí o uložení sankce (správního trestu), ani nenařídil zvláštní opatření podle § 7c zákona ve věci zakázané neoznačené, skryté nebo podprahové reklamy umístěné na sociálních sítích, která je nekalou obchodní praktikou podle § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy v platném znění.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky